Helgen v. 29

Slö fredagkväll med pizza till middag och sedan lite alkohol på det. Drog med mig Marcus upp på 3an och umgicks med folket en stund, men lämnade honom senare för han ville på efterfest medan jag ville hem till J.

På lördagen så åkte vi till marknaden i Åsele. Köpte sockar, för det går ju åt som smör och det var det enda jag fyndade. Himla mycket folk, men trevligt ändå! När vi kommit hem for vi upp och åkte Jet-Ski. Sjukt kul!! Efter det så blev det go middag på hotellet och några drinkar med trevligt sällskap. Kvällen avslutades på 3an, men jag hade betydligt mycket trevligare uppe på hotellet. 

Söndagen var lugn och skön. Hjälpte Fanny att rensa i röran och sedan blev jag bjuden på middag hos J. Vi umgicks hela kvällen och bara mysade. Hur underbart som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0