Datorhaveri

Min dator hemma är trasig! Jag hoppas att det bara är skärmen som är ur funktion, men jag har på känn att hela datorn har lagt av. Tråkigt! Därför blir det ingen datortid hemma om inte käre lillebror för en gångs skull kan slita sig från datorn så jag får tvärsitta.

Men eftersom den inte fungerade igår så tog jag på mig löparskorna och for ut och sprang. Inte illa för att heta Lina Sundström! Ikväll blir det en repeat om det inte är för varmt. Jag klagar absolut inte i denna sköna värme, men jag ogillar att springa i stekhetta.
Gårkvällen avslutades med mys och det var lovely!

Idag är det som sagt strålande sol och jag går i klänning utan att frysa. Helt underbart! Önskar att man vore ledig när det är så här fint. Men det kommer väl en sådan dag också.. Jag skulle behöva lite färg, men det tar jag igen senare.

Undra när Mor kommer upp?

Kommentarer
Postat av: Mor

Haha... hon är på G...!

2008-07-03 @ 12:19:52
Postat av: Fanny

jäkla dator, men härligt med en date med skorna. :) har nästan glömt bort mina, iaf i två veckor!! GAAH! illa...

2008-07-03 @ 22:29:48
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0