Snabba dagar

Hjälp, vad dagarna går fort! Jag hinner inte med. Men det beror väl på att de är fullspäckade!

Klev upp vid 7 och sedan kom Jennie ner och vi gick på en promenad i snöovädret. Trevligt med lite sällskap! Sedan försökte jag fixa ett gymkort, men det är ju omöjligt. Lars är ju inte anträffbar! Nu börjar jag ju tappa stinget på att gymma....

Jag åkte till stallet efter promenaden och sedan jobbade kväll på Blåsippan. Och imorgon börjar jag 7 så jag ska alldeles strax krypa i säng. Men jag vet ju hur det är, jag är aldrig i säng förrän efter 23....

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du Lina! Lars är sjukskriven så det är nog därför du inte får tag i honom :(..... men tappa inte stinget!!!! du är ju duktig! :)

2008-01-24 @ 22:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0