Östersund, here we come!

Jobbade 7-16 idag och första tiden för avresa var klockan 17. Shit, tänkte jag och lejde bort Boggan på en gång. Jag hade ju inte hunnit packa nåt och det är inte lite som skulle packas heller. Det är ju middag på lördagkväll och då måste man ju vara fin!

Avresa 17.00 sprack och Viktor trodde kring 18. Välkommen till verkligheten, sa jag när klockan passerade 18. Nu sitter jag här fortfarande och klockan är 20.00. Inte hade jag behövt leja bort Boggi och inte heller stresspacka. Nu har jag säkert glömt en massa, men då får det va. Kanske, kanske vi åker halv 9. Det vet man aldrig.

Kommer hem förhoppningsvis glad i hågen på söndag förmiddag någon gång. Håll tummarna för att maskinen går som den ska och att Viktor håller sig kvar så ska det nog gå vägen det här.

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Look at this! ;) Puss

2008-01-12 @ 19:12:42
URL: http://fannysundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0