Julpyntet...

...är borta!
Vad skönt! Men allt är inte riktigt nerpackat i kartongerna, men allt bortplockat. Har inte orkat sätta upp gardinerna än, för jag måste stryka dom och stryka är det tråkigaste jag vet. Men jag ska försöka hinna det imorgon. Det är ju rätt trist när det är kalt vid fönstren.

Imorgon jobbar jag på Blåsippan. 7-14, så det är en kort dag. Skönt med sådana ibland fast än det känns som när man är där lika gärna kan jobba 2 timmar till och gå full dag. Efter jobbet ska jag till stallet och på kvällen är det styrelsemöte.

Nu väntar allas vår Harry Potter på mig, men snart har jag läst ut den. Det var länge sedan det tog så här lång tid att läsa ut en bok - speciellt Potter. Efter den har jag en hel bokhög som väntar på mig med bland annat Alla var där av Lauren Weisberger. Djävulen bär Prada var ju bra så hennes nya bok ser jag fram emot..

God natt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken vacker dikt! Det gör så ont i mig Lina, jag kan faktiskt identifiera mig i din sorg. ...det blir bättre är väl knappast en tröst?! Men på nått sätt blir det så, även om det aldrig slutar göra ont!

Sen måste jag ju peppa dig att bli aktiv på gratisbio ;-)

2008-01-08 @ 01:11:04
URL: http://annaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0