Jennie-sjukan

Yes, idag trodde jag nästan att jag fått "Jennie-sjukan". Det är när man vaknar tidigt, krin 5-6 på morgonen och inte kan somna om (vilket Jennie gör i stort sett varje morgon). Imorse vaknade jag kl 05.30 och började jobba kl 07.00 så jag klev upp och gick ut på en promenad. Det var endast jag och tidningsbilen som var vaken. Och ni ska se hans kurvor inför varje postlåda! Jag har fått ta del av dem...

Jobbade som sagt från 07.00 till 16.00 på HTJ. Sedan for jag till stallet och nu ikväll har jag & Viktor varit hos Jennie & Lukas och sett på film. Det blev en tidig kväll och nu är jag trött!

Jag hoppas att "Jennie-sjukan" fortsätter, för då hinner jag gå på promenad imorgon innan jobbet. Jobbar från 07.00 till ungefär efter 12 någon gång. Sedan är det ju träning för Ida imorgon. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0