Hej John Blund!

Dressyrtävlingen kommer göra mig till ett nervvrak. Säg hejdå till chillarn-Lina för här kommer duracell-Lina! Men jag har ordnat en massa idag. Fixat dressyrstaket (nästan klart) och ringt om ljudanläggningen som jag hoppas, hoppas att vi får hyra gratis. Om skoterklubben får hyra den gratis ska tamme fasiken vi med göra det! Vi har ju inte + 1000 åskådare som betalar 100 kr st. Ni kan ju själv räkna hur många tusenlappar det blir!
Tjänar vi sammanlagt 10 000 på tävlingen slår jag klackarna i taket!
Sedan ringde jag även till den påtänkta domaren, men hon svarade inte. Ska ringa igen imorgon om jag får någon paus.

Börjar 7 imorgon bitti så nu måste jag krypa i säng tillsammans med John Blund. HP får också hänga med på ett hörn.


Kommentarer
Postat av: StAnnapanna

Ha ha jo du det värsta är ju att man istället blir ett godismonster själv !? Den här tävlingen fixar du tjejen !

2008-01-04 @ 12:36:07
URL: http://ludvigssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0