Avkörning

Ikväll körde jag av vägen för första gången i mitt liv. Eller tack vare plogkanten så körde jag väl inte av vägen utan rätt in i kanten istället. Så alla ni som undrar vem som har varit inne i plogkanten utan för Screentryck & Brodyr, så är det jag! Jag skyller allt på bilen framför... Det var sååå nära att jag skulle krocka, men då svängde jag av vägen istället.

Har spelat spel ikväll med Jennie, Hanna, Peter & Andreas. Den fredagskväll som började så dåligt, slutade sedan hyfsat!

Imorgon börjar jag 7, så nu pyser jag i säng. God natt!

Kommentarer
Postat av: Isa

Haha ojdå! Jag hörde senariot med de olika bilarna för att ta dig iväg med Boggan till lyckselet! Tjorv!

2008-01-30 @ 20:09:38
URL: http://theblog.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0