Trevlig kväll

Hinner med en snabb uppdatering innan jag återgår till jobbet.

Gårkvällen tillbringade jag hos Karin med alla stallkvinnor/flickor. Vi åt en massa goda pajer och drack gott. Jag hade gärna druckit vin, men behövde ju bilen så jag höll mig till alkoholfritt. Däremot blir det alkoholintag ikväll!

Avslutade kvällen hos Karin med Isas goda Polkagrisparfait och till detta drack jag kärlekste. Detta te måste inhandlas snarast! I need some love in my life..

Kring halv elva skjutsade jag hem Maria och sedan begav jag mig vidare....

Nu taggar jag inför ikväll. "Med Andra Ord" och 3:an står och väntar på oss. Nu - back to work.

Kommentarer
Postat av: ÅM

Trevlig kväll, med många "fula" historier.. ;O)

2008-02-16 @ 12:28:32
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0