Ledig idag

Så skönt med lite sovmorgon. Nu ska jag bege mig iväg till ÅM för att agera hästdoktor. Men ni känner säkert igen att alla symptom brukar försvinna när man ska ta tag i problemen och jag har en liten känsla av att det kommer vara så idag.

Sedan bakad potatis på Nyfiket. Och efter det ska jag faktiskt fara och träna på gymmet. Är hästledig och ledig från jobbet idag så det blir en sån där ta-hand-om-dig-själv-dag. Härligt!

Nej, nu ska jag starta min bästa vän i alla lägen (förutom när han kör upp i snödrivor) - Röde Orm.

Kommentarer
Postat av: ÅM

Ja nu med facit i hand så vet vi att problemen INTE var borta!! Visst är min häst crazy??!!

2008-02-25 @ 14:18:35
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0