Erkännande

Okej, jag är fruktansvärt mörkrädd! När jag är helt ensam i stallet går jag på tå och hoppar till för musjäveln som bor i Boggis box. Men det är inte därför jag otrivs i stallet om kvällarna, för det är alltid folk där då! Jag tycker inte om alla små barn som bara är i vägen och ska ställa en massa frågor och titta med hundögon på mig och säga: "Jag skulle väldigt gärna vilja rida din häst". Hallå, jag bedriver ingen jävla ponnyridning! Sedan kommer följfrågor som "Vad är det där?" "Varför gör du så?". Jag slutade som ridlärare av en anledning.

Sedan så hatar jag att rida i en paddock när man nästan håller på att blåsa bort plus att Boggan snubblar fram. Därför älskar jag ridhus och rider mer än gärna där. (Ikväll var första gången jag har ridit i paddocken sedan snön kom och det var ingen höjdarritt direkt)

Sedan vet ju Maria anledning nummer 3.

Ps, jag tycker väldigt mycket om barn, men ibland blir det liksom för mycket.

Kommentarer
Postat av: F

ok... I get it... det är ngt som jag INTE saknar...

2008-02-13 @ 22:35:09
URL: http://fannysundstrom.blogg.se
Postat av: ÅM

Ha ha, barn kan ju vara unerbara, ibland! 1000 frågor, varför det, varför då, vad är det osv... Tummen upp för ridhus!

2008-02-14 @ 08:22:58
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0