TV-måndag

Anna bjöd på scones och pepparkakor imorse och det var himla gott! Sedan startade vi dagen med att plugga. Tjejerna kom efter tio och vi tog tag i seminarierna.

Sedan ringer Ida och vill göra ett reportage. Jag, Anna och Isabelle är intervjuade och ska vara med i TV. Jag var inte uppladdad inför det utan gick till Anna i myskläder och utan smink imorse och fick i vildaste panik hitta något ur Annas garderob och låna hennes smink. Det var inte min dag idag och sedan ska man vara med i ett reportage mitt i alltihopa, men det får bli som det blev. Jag hade himla kul i varje fall! Men någon TV-kändis blir jag nog inte. Jag kan inte hålla masken....

Vi är äntligen klara med genomgångarna av seminarierna och jag känner att jag har noll koll på EG-rätten så jag vet ju vad jag ska göra resten av tentapluggsperioden.

Jag är helt slut på efter 10 timmars plugg och jag orkar inte laga mat idag utan det får bli avokado, rödlök och keso sedan ett vitlöksbröd till det. Jag orkar helt enkelt inte ställa mig framför spisen och koka ihop soppan. Jag längtar tills detta är över! Då blir jag nog människa igen, förhoppningsvis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0