Sängdags

Jag börjar bli trött och för att sluta upp med dumheterna att plugga ända tills mot midnatt, för det tror jag inte ger så mycket, så kryper jag i säng och läser lite om EG innan det är dags för att plugga in headsetet och lyssnat på Fladdermusmannens första kapitel en gång till. Längre har jag inte kommit faktiskt eftersom jag måste lyssna om och om och om igen på det då jag hinner somna innan jag stänger av och inte minns ett dugg nästa kväll. Första raderna av boken kan jag snart utantill!

Jag önskar att jag kunde EG-rätten och EKMR lika bra som Fladdermusmannens första kapitel. Då skulle tentan gå galant. 8 ½ dagars plugg återstår och jag tycker ändå att något borde hinna fasta. Jag känner dock hur paniken börjar komma eftersom jag vet hur mycket som återstår att göra. GAAAAAH!

Nästa år ska jag börja i tid. Det kommer jag tjata om och om igen. Om jag lyckas återstår att se i maj 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0