Övningstentan åter

Har pluggat sedan 8 imorse och jag har hunnit med en hel del. Basgruppsmöte, seminarium, förberedelse för ett eventuellt föredrag på fredag och läst en massa. Sedan gick jag på intensivpass kl 17. Det var så sjukt jobbigt och jag önskade att Fanny hade varit där idag och pushat mig när intervallträningen körde igång. Men det var bara att peppa sig själv och stå ut de sista minuterna. Det är ju trots allt så fruktansvärt kul!

Idag fick jag igen övningstentan. Det stod bland annat "Bra!" och sedan några ytterligare kommentarer om vad de önskat mer diskussion om. Jag har hört på omvägar att man aldrig någonsin får beröm på det här programmet, men jag lyckades visst. Som ni kanske minns var jag inte så nöjd när jag gick från tentan.
Det var inte perfekt, långt ifrån, men eftersom jag kom dit, inte hade pluggat något och inte hade några som helst förväntningar jag är mer än nöjd med ett BRA! Otroligt skönt...

Nu ska jag renskriva ikapp alla seminarier, läsa lite Melander och göra klart pepparkakshuset. Jag ser väl hur långt jag hinner ikväll, men förhoppningarna är att jag ska hinna allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0