Och så var det plugg igen...

Oj, vad vi har kämpat idag jag och Anna, men vi har tagit oss framåt. Jag har arbetat av hela Tryckfrihetsboken och nu känner jag mig något så när nöjd över dagen. Sedan om jag kan tillämpa det i praktiken är ju en annan femma.

Hade en tentainfo idag med självaste Melander själv och jag tyckte att det var bra! Han ställde en fråga om vad vi tänkte om den 17:e december och jag svarade ångest. Han förklarade ångesten och förstod precis hur jag kände och omvandlade den till något bättre så när jag gick ut kändes jag några kilon lättare. Det allra svåraste är ju att tillämpa allt man har lärt sig och få ner det på papper.

Pappa var här ikväll en stund och vi åt middag tillsammans och sedan åkte vi på ICA MAXI en sväng. Skönt med lite omväxling från pluggandet. Det behövs eftersom jag till och med drömmer om det!

Om en vecka är det tentafest och jag och Anna står i baren tillsammans med 358 andra studenter och beställer drinkar som aldrig förr. Vilken fest!

Dags för sängen. Klockan ringer 06.30 imorgon för att jag ska hinna med allt. Det är så mycket nu......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0