Läsa lagtext

Vilka nördar vi har varit idag! Har läst högt ur Regeringsformen och Tryckfrihetsförordningen och det har tagit hela jäkla dagen. Rekvesit har plockats ut och min lagbok är numer färggladare än regnbågen. Det tar på krafterna och jag har lite ont i huvudet och är så fruktansvärt slut på! Har slängt i mig middag och ska röra ihop ingredienserna för knäck nu och vänta på Anna. Hon är på väg hit och vi ska skriva en massa mallar tillsammans så har vi det avklarat. Jag har fortfarande inte börjat med EG-rätten och det gör mig lite oroad. NÄR ska jag hinna det?

Jag skulle bara vilja lägga mig i soffan och vila resten av kvällen, men det kan jag se i stjärnorna. Jag längtar tills jag får jullov mer än allt annat nu! Jag har sagt tusen gånger att jag är less, men det är jag verkligen.. Det känns inte bra det här... Snart, snart, snart är det över och jag får lov att stå ut.

Nä, nu knackar nog Anna snart på dörren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0