Ja, just det ja - plugg

Jag har pluggat konstant sedan åtta imorse förutom några få avbrott. Effektivitet kallas det! Jag känner mig väldigt duktig ska ni veta.

Nu ska jag krypa i säng och läsa de få sista sidorna av Tolkning och Tillämpning. Då har jag en bok avklarad och kan ta itu med nästa. Det bådar gott det här, även fast jag skulle börjat tentaplugga tidigare..

Nä, nåt roligare än plugg kommer ni sällan att få höra att jag gör de närmaste 13 dagarna. Det är bäst ni blir vana med det... Möjligtvis kanske jag lyxar till det med träning någon dag, annars kommer dagarna bestå av studier från morgon till kväll. En aning tråkigt, men så är det när man pluggar.

Fast samtidigt är juridiken så himla kul när man börjar förstå saker och ting på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0