Här igen

Det ser inte ljust ut för mitt internet. Har suttit i telefonen idag med, men ingen verkar kunna hjälpa mig. Det trodde jag inte om teknikens värld.

Sitter hos Anna nu och bloggar. Vi har umgåtts sedan kl 16 idag. Vi har bakat muffins, ätit middag och sett filmen Barnhemmet. Jäkligt läskig, men vi klarade av att se hela filmen denna gång!

Idag är min sista pluggardag och imorgon är jag FRI! Då ska jag sova ut, äta lunch med Ida på stan, handla de sista julklapparna och sedan städa lägenheten. Imorgonkväll ska jag, Anna och Malin laga mat tillsammans hemma hos mig och se Mamma Mia och bara njuta av dagen innan onsdag. DÅ smäller det! Jag ska skriva så pennan glöder!

Nä, dags att ta mitt kompendium i konstitutionell rätt och cykla hemåt och göra det allra sista pluggandet innan tentan. Läsa lite rättsfall och gå igenom föreläsningarna och seminarierna. Det borde jag hinna innan sängdags hoppas jag. Men det spelar ju ingen roll om det blir sent för imorgon är jag ju ledig!

Snart ses vi kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0