En vecka kvar

Om en vecka är det sista kvällen innan tentan. Har jag sagt att tiden går fort?

Hade sista seminariet idag, himla skönt kan jag er lova! Därefter cyklade jag och handlade och åkte hem och lagade mat. Gjorde Mammas Thai-soppa och den blev himla god och den gick verkligen hem hos Anna. KUL! Jag bjöd henne på lunch och sedan på namnsdagsfika emellan plugget. Nu har jag bara en liten paus och sedan ska jag sätta igång igen och läsa det allra sista ikväll tills halv tio ungefär och sedan kryper jag i säng. Det behövs verkligen att lägga sig tidigt när man försöker fokusera sig och hålla sig alert hela dagen..

Annas kommentar idag om min pappa efter att jag berättat att han ringde och upplyste mig om att Anna hade namnsdag idag (fast det visste jag ju som sagt redan):
"Det är nästan så att jag känner honom!"

Kommentarer
Postat av: Maria

Kan du inte lägga ut receptet på mammas thaisoppa??? Nu är det inte länge kvar till jul ;)

2008-12-10 @ 12:17:50
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0