Efter jul

Bloggen går på sparlåga, men så blir det när det är jul. Jag har ingen lust alls att sitta vid datorn faktiskt, men väl hemma i Uppsala så kommer jag säkert blogga för vilda livet igen.

Jag har haft en underbar jul med mina nära och kära. Julaftonen tillbringades här hemma och på juldagen åkte vi som vanligt upp till mormor och morfar i Grannäs och umgicks hela dagen och öppnade julklappar igen. Bilder kommer senare när jag orkar engagera mig.

Igår var jag på dop i Rönnvik där Pontus Nils Anders Persson döptes och jag blev Gudmor. Det var så fint! Igårkväll var det fest på hotellet som vanligt och jag hade riktigt trevligt om man summerar kvällen. Jag hängde mest med Anna-Stina och det var så fruktansvärt kul att få träffa henne igen. Underbart!

Idag är jag lite småseg faktiskt.. Inget mer alkohol innan nyår, det är då ett som är säkert! Men jag måste hinna ta mig till Umeå också innan dess och köpa mig en nyårsklänning, men det löser sig alltid...

Nä, viloläge nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0