Dragkedjeproblem

Vad vi har varit effektiva idag! Jag har fått en helt annan syn på juridiken och jag har lärt mig en massa nytt idag. KUL! Fortsätter vi så här kommer det gå kanon på tentan!

Kom hem för 45 minuter sedan och jag fick krypa ur jackan för att dragkedjan har tjorvat ihop sig. Är det något som jag blir förbannad över är det sånt här. Jag får inte till det, hur mycket jag än drar fram och tillbaka. Jag blir galen! Jag skulle bara vilja skrika rätt ut, för det enda jag tänker på nu är den förbannade jävla dragkejdan. Jag kommer inte kunna plugga eftersom djävulen sitter på min högra axel och retar mig för att jag inte klarar av det.

Jag vet inte vad jag ska ta mig till........... Jag har till och med ringt mamma, men vad ska hon göra åt saken?

Jag får sitta här ikväll, utan att plugga, och bara stirra på den där förbannade jävla jackan. Om det inte vore min favoritjacka och om den inte vore så dyr hade jag kastat den i soptunnan. Då hade problemet varit ur världen, men nu ligger det där på soffan och hånar mig. Fan.

Jag måste ringa Anna nu. Hon kanske kan rädda mig ur världen. När vi gick från hennes förfest på väg till Stocken för två veckor sedan så lyckades hon låsa upp min cykel med en sned nyckel och jag var lika uppgiven då som jag är nu. Men hon grejade det (fråga varken jag eller henne om hur) men låset hamnade i soptunnan eftersom nyckel hade fastnat i låset. Denna gång låter jag ingenting hamna i soptunnan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0