Återigen plugg hela dagen lång

Kl 8 ska vi i gruppen ses på Plan 4 för att träffas och lägga upp tentaplugget tillsammans. Sedan har vi föreläsning kl 10.15 fram till 12. Lunch, och sedan plugg hela resten av dagen. Det blir ingen träning idag så jag sitter väl på JB tills jag blir trött, less och hungrig ungefär vilket borde vara kring 5-6 ikväll någon gång. Sedan hem och fortsätta plugga hela kvällen lång. Jag måste få in rutinen nu att kliva upp tidigt, vaknade för övrigt 06.30 idag och låg i sängen till strax efter 7, och komma i säng tidigt! Igår lyckades jag nästan.... Idag ska jag göra det bättre.

Om två veckor åker jag hem. Tiden går så fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0