Äntligen träning

Efter över en veckas "stilla-sittande" hade jag äntligen tid över för att träna idag. Bräda på Ekeby och det var efterlängtat! Jag är dock lite orolig för att jag inte ska hinna med att träna nu när tenta-plugget dragit igång, men Betty säger att man visst hinner för man kan plugga hemma efter träningen, så jag ska försöka träna så mycket som jag bara kan.

Nonstop var slut på Ica så jag får fortsätta på mitt pepparkakhusbak imorgon. Jag kokade knäck istället ikväll. Jag gjorde bara en liten sats, så jag lär få koka en omgång till senare i december.

Annars har jag inte gjort så mycket annat ikväll. Inget seminarium eller något har jag hunnit med, men hey - jag firar ju att jag aldrig mer behöver engagera mig i "Lagstiftning eller självreglering?". Jag nådde toppen på Mount Everest, men jag kan inte säga om jag lyckades bra eller inte. Det återstår att se senare, men jag nådde toppen. Det var viktigast!

Nu väntar sängen. Ska kika på lite TV innan jag somnar och sedan ska jag upp tidigt imorgon och plugga hela långa dagen. Looking forward!

Ps, jag och Anna planerar för fullt för en resa till Storuman/Stensele i februari/mars någon gång!

Kommentarer
Postat av: Maria

Så då kanske vi ska försöka planera in en ABBA-fest då??? Men mitt i hockey/skoter/slalomsäsongen... kan bli tufft...

2008-12-02 @ 18:53:15
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0