Äntligen sömn

Jag har hållit igång hela tiden sedan halv 7 imorse så nu hoppar jag raskt i säng.

Knäcken både lyckades och misslyckade jag med. Gjorde små satser i micron eftersom det går superfort, men jag lyckades ändå nästan bränna en sats för jag gjorde bort mig på beräkningen. STENHÅRDA blev det. Inte gott inte... Men de andra 3 satserna blev bra!

Imorse när jag och Anna cyklade till Malin så såg jag att bensinen kostade 9.94. Sjukt billigt! Så billigt har det aldrig någonsin varit under tiden jag har haft körkort. Det lönar sig ju nästan att köra bil. Ännu bättre var att när jag cyklade hem så kostade den "bara" 9.84, sänkt med 10 öre alltså. Förr var det tvärtom; att det steg under dagen. Men det är ju den här krisen i världen....

Annars har Anna som sagt varit här och vi har renskrivit mallar. Hon kommer imorgon kring 8 någon gång och då fortsätter vi. Vi är ju så jäkla duktiga!

Nej, sängen var det..

Om en vecka är jag hemma vid det här laget. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Mors HG

märks att du inte går ekonomi-linje "sjukt billigt med bensin, lönar sej nästan att köra bil" Hahaha

men kul att du är bättre på att koka knäck, spar några till mej. Mamma kan få dom hårda, hon gillar ju att dom räcker ett tag =0)



Kram! Reidar

2008-12-12 @ 19:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0