ALIVE!

Nu ni, kära vänner, har jag kommit hem till Stensele och har internet. Min dator är det inget fel på, utan det är min rosa lilla sak som har ställt till med bekymmer. Imorgon blir det att ringa till 3 och säga att jag vill ha en ny.

Tentan är avklarad och aldrig mer behöver jag hålla på med RF, TF eller YGL. EG-rätten återkommer ju dessvärre på termin 6 då i en mer avancerad form.

Tentafesten var kanon, förutom att jag skadat båda mina hälsenor och haltar mig fram. Men snart är de nog hela igen!

Åh, det är så fruktansvärt skönt att vara hemma igen! I 17 dagar ska jag leva lyxliv. Det har skett en förändring här hemma som jag höll på svimma av. Vänta bara Fanny tills du får se!!!!!!! :-)

Nä, nu ska jag ladda inför jobb imorgon på Hemtjänsten. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0