Telefonförhöret

På allmän begäran från mina läsare ska jag berätta om telefonförhöret jag hade.

Jag ringde upp och blev förhörd av en kvinna som frågade om jag fortfarande stod för att jag förnekade händelsen. Självklart gjorde jag det och hon frågade vad jag gjort den dagen och en massa annat. I varje fall så ska en polis sedan titta på det och därefter bestämmer denne om händelsen ska gå vidare till åklagaren som bestämmer om det blir åtal eller ej. Så det återstår att se vad som blir av det hela.

Så nu vet alla nyfikna om hur läget ser ut.

Kommentarer
Postat av: Gina

Jag kanske är helt knas i skallen nu men avd var det du ens var anklagad för? Har du skrivit det nångång som jag missat kanske? Sorry om jag är trög =) Puss på dig sötnos, roligt att du trivs så bra!

2008-08-31 @ 19:58:37
URL: http://giinaa.blogg.se/
Postat av: ÅM

Du berättade väl om bullbaket =)

2008-09-01 @ 08:07:30
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0