Sista helgen...

Detta var sista helgen i Storuman. Tungt.

Fredagen tillbringade jag hos bästa Micka. Vi drack en massa gott och sedan kring 9 tiden for vi till Jennie och Lukas. Mycket folk, men helt plötsligt blev jag opeppad på att vara ute så jag fick skjuts hem till Jonas. Jag for aldrig ens till 3an, och det tillhör ju inte ovanligheterna.

På lördagen åkte jag och Eva och handlade blommor till lägenheten och sedan vidare på loppis på Storhälla. Jag köpte 6 rosa koppar och fat, 6 snapsglas, 6 andra glas, gardiner, grytlappar m.m. för bara 90 kr! Snacka om fynd! Efter loppisen åkte jag hem och gjorde mig redo för Talludden. Förfest hos Evelina och sedan bar det iväg. Jag hade kul, riktigt kul. Men visst gjorde det ont i mig att jag såg vissa personer för sista gången.. Eller inte sista och sista, men nästan. 

Igår sov vi riktigt länge, ända till kl tolv. Himla skönt! Efter vi vaknat åkte vi hem till Jonas och jag och Eva for till Loppan i Långsjöby. Där hittade jag en skål, gardiner, en massa fina glas, en lampa m.m och allt detta fick jag av Eva. Himla snällt! På kvällen åkte jag och Jonas till mormor och morfar i Grannäs för att hämta sängen + en massa annat. Där bjöds det på jordgubbar. Efter en hel del suck, pust och stön hade vi lastat hela släpvagnen + Jonas bil full med grejer. Nu är det dock på plats och jag kan lugnt fortsätta packa resten av sakerna... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0