Pack-måndag

Jobbar på Blomstergården idag och hann med en lunch med Jennie på Nyfiket. Med gråten i halsen inser jag nu att snart kommer jag vara tvungen att börja på en ny kula, men som alla säger så verkar studietiden vara den bästa tiden i hela livet, så jag har mycket att se fram emot.

Ikväll ska jag åka till Gunnarn för att hämta alla saker som jag samlat på mig under årens gång. Egentligen har jag noll koll på vad jag har för saker så det blir som lilla julafton ikväll när jag ska öppna alla kartonger och se vad de har att erbjuda. Spännande!

Efter trippen till Gunnarn ska garderoben packas ner. Sedan skulle jag ha hunnit packa en massa annat också, men jag får se hur mycket jag hinner. Gunnarn lär nog ta upp större delen av min kväll.

Det är loppis idag/ikväll och jag skulle ju ha varit där och sett om jag kan fynda något. Får se om jag lyckas dra med mig någon, för jag har ingen lust att gå ensam.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag är så ledsen att jag inte kunde komma ner förra helgen. Känns så skumt att du ska flytta. :( Ska komma och stor hälsa på kan jag lova!

2008-08-11 @ 22:44:44
URL: http://idaform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0