Mucho...

Det har hänt mycket sedan i onsdags.

Min fina kom ju hem i onsdags och vi umgicks hela kvällen. Han fick sig en klippning och sedan så åkte vi ut till Luspholmen och fick glass och jordgubbar. Riktigt smaskigt!

Igår jobbade jag i den stekande hettan! Men det var riktigt skönt ute, för idag fryser jag. Kvällen tillbringade jag på Ljungvägen, dock utan J som är och fiskar och inte kommer hem förrän imorgon. Det bjöds även här på jordgubbar och glass och vi surrade hela kvällen.

Idag jobbar jag på Blomstergården. Trött som bara den, men det är bara att bita ihop. Ikväll ska vi sitta ett gäng på hotellets balkong och drinka drinkar, men jag skippar det alkoholhaltiga. Jag är alldeles för trött för det och imorgon så börjar jag jobba kl 7. Det är ingen bra kombination har jag lärt mig....

Jag önskar att man kunde säga äntligen fredag, för nu är det helg, men jag känner inte så. Imorgon jobbar jag hästpass och på söndag ska vi bila hela vägen ner till Västerås med Boggan på släp. Den långa resan ser jag inte fram emot.

Men det är den 1:a augusti idag och det betyder att jag numer är ägare till den fina lägenheten på Börjegatan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0