Mina trädgårdsmöbler

Jag ska få ett runt bord och 4 stolar av pappa som vi inte använder här hemma. Det vill jag alltså måla vitt, för det ser mer fräscht ut då än brunt. Till det vill jag ha röd/rosa/vit-randiga, alternativt rengbågsfärgade stolsdynor.

Den här tycker jag var söt, men jag skulle hellre vilja ha en lite ljusare dyna. Den här, den översta rosa, också från IKEA, skulle jag även kunna tänka mig, men helst vill jag ha en randig dyna. Bara för att jag gillar rosa skulle denna också funka, men dock lite tråkig när det finns många andra klatschigare.

Men nu är ju problemet det att stolssitsarna är runda, så det skär sig med en dyna som är fyrkantig.

Om jag kunde sy, så hade jag köpt det här, det röd/rosa/creme-färgade tyget direkt, för det är ju som jag vill ha det. Färgerna och randigt! Men nu är ju problemet det att jag inte kan sy... 

Så det är bara att fortsätta leta...

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kan inte heller så och I hate it. =/

2008-08-06 @ 14:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0