Första dagen

Registreringen gick bra. Stod i en lång kö och sedan var det över på 3 minuter när man väl kom fram. Träffade några tjejer som stod med mig i kön och sedan gick vi ner på stan och surrade en hel del. Sedan var det kursinfo på eftermiddagen och då fick man se hela högen av juriststudenter. En hel hög med blandade människor och jag känner mig förväntansfull inför nollningen som börjar imorgon klockan nio. Jag tror det kommer bli himla kul!

Så, det är det som har hänt hittills. Nu ska jag få i mig lite mat och sedan försöka att inte deppa ihop resten av kvällen. Jag önskar att jag stod på mig tidigare i sommar och inte lät det gå så här långt. Jag hade mått 1000 gånger bättre idag då. Men jag har lärt mig något av det här också.

Och jag såg en hel del snyggingar idag! Kostym, skjorta, slips - you name it.


Kommentarer
Postat av: ÅM

Klart att Uppsala är fullt av snyggigar, som väntar på en juriststudent ;o) Nollning låter ju lite läskigt.. fast samtidigt kul!

2008-08-25 @ 18:04:47
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0