Finally

Dagen lider mot sitt slut och det har faktiskt inte varit jobbigt alls, utan bara kul hela tiden! Jag trivs ju så bra på båda jobben och då går tiden så fort, så fort.

Slutar om en stund och då ska jag hem och duscha och sedan åka upp och hämta J i Storuman. Jag fick frågan om vi skulle bo ihop i natt och ett sånt underbart erbjudande går ju inte att tacka nej till. Hemma väntar efterrätt och mys med familjen. Sista kvällen together på länge.

Allt är packat och klart inför imorgon och vi siktar på att åka kring klockan 6. Det kommer bli en låååång dag, men jag har laddat upp med böcker från Mejans lilla bibliotek. Mest ser jag fram emot måndag morgon när jag och pappa brassar iväg till mitt Uppsala. Jag vill ha lägenhetsnyckel i min hand nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0