Finally 20

Idag, 080808, fyller Micka 20 år. Samma dag drar OS igång och friidrottsintresserad som jag är lär jag nog hänga framför TVn en hel del! Jag hoppas på många medaljer, men med handen på hjärtat tror jag inte det blir så många.

Jobbar sista dagen på Hemtjänsten idag och slutar kl 15, men innan dess ska vi hinna smälla i oss blåbärspajen jag bakade igårkväll. När jag slutat ska jag hem och göra mig i ordning för kvällen. Kul kommer det bli och jag ska fira tillsammans med Micka, för det finns nästan inget bättre än att fylla 20 år.

imorgon blir det Talludden och det är sista festen här på hemmaplan. Ses vi? Jag hoppas bara att det blir lite varmare tills imorgon så man slipper vara ute och frysa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för blåbärspajen, smakade super, speciellt när man kommer å ska jobba fredagskvällen;) Maria

2008-08-08 @ 16:34:27
Postat av: Hanna

Jaaa! vi kanske ses på talludden, ska ev. dit :)

2008-08-08 @ 16:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0