En dag på stan

Ida kom hit, vi grejade på datorn lite och sedan drog vi ner på stan. Jag handlade liten från H&M och Gina och sedan gick vi och tog en fika på Wayne's Coffee och surrade en hel del. Skönt att vi har samma åsikt om saker och ting och det är så lätt att prata då. Sedan blev det en sväng inne på Akademibokhandeln och jag införskaffade mig en ordbok, för det lär ju säkerligen behövas nu till pluggandet.

Har käkat lite rester från igår och hänger bara vid datorn ikväll. Finns inte så mycket att göra faktiskt. Skulle kunna ta tag i att plantera om blommorna eller något liknande, men det känns inte direkt spännande på en söndagkväll.. Fast har jag något roligare för mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0