Bästa kvällen ever

Jag har haft så sjukt roligt hela kvällen!! Förfesten var underbar och sedan på nationen var det bara bättre. Allra bäst var nog att jag mitt i allihopa träffar kusinen Johan. Väldigt, väldigt oväntat, men så roligt också. Surrade en hel del, men sedan dansade jag vidare i dimman. Efterfesten var på samma ställe som förfesten och det var verkligen så kul. Inte så många reccar dock, men himla trevligt ändå.
Detta är verkligen en av de bästa kvällarna jag någonsin har haft. Jag hoppas att gasquen nästa helg går upp i denna stil. Skulle vara sjukt kul!

Nu stupar jag i säng tillsammans med denna låt.



Förresten, snacka om kärlek vid första ögonkastet!

Kommentarer
Postat av: Gina

Hallå du när får vi alla höra om den där polisförhörs-historia-grejen? :)

2008-08-31 @ 16:06:12
URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0