Varför träns?

Boggan går DÅLIGT på träns. Jag vill bara rida på kandar, för då går han bäst. Det är nästan så att jag skulle kunna ställa upp i LA:5, och skämma ut mig med halvhjärtade försök till öppnor, slutor, ökad trav, samlad galopp etc, bara för att få slippa rida på träns!

What to do? Vi har för helsike tävling snart igen! Jag laddar, men Boggan kör bara upp huvudet mellan molnen i avsaktningarna. Men jag red honom trött idag och han blev nog lika less på mig som jag blev på honom. Fast han är ju allt duktig ändå, det är bara något som inte stämmer riktigt nu. Min fina häst.


Kommentarer
Postat av: emelie

du får ju lite utmaning iaf ;)

2008-04-03 @ 15:56:21
URL: http://www.majmelajd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0