Städdag

Idag hann jag med att storstäda mitt rum och göra det fint. Hängde upp min tavla som jag fick av mamma och Reidar och se så fint det blev! Nu behöver jag ingen sovarkompis, för nu har jag ju självaste Marilyn Monroe!



Sedan har jag plockat ihop grejerna som inte Boggan behöver längre. 2 vintertäcken (och ändå sparar jag två i reserv) flera schabrak, 2 stalltäcken, sadelgjordar och lite till. Nu ska jag bara ta mig i kragen och lägga ut det på Tradera.

Så, vad ska jag göra nu? Kvällen är ju lång, så jag tar väl moppen och går in i nästa rum...

Kommentarer
Postat av: ÅM

Vad duktig du är som städar och fejjar :O)

2008-04-03 @ 06:55:26
URL: http://www.ronnvik.blogspot.com
Postat av: Mor

Vad fint det blev!!

2008-04-03 @ 10:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0