Ränn om nättren!

Att man inte ska kunna ta sig i kragen och sova om nätterna? I natt har jag sovit 35 minuter och har varit vaken sedan halv 6 i lördagsmorse. Men det var det värt ändå för jag har haft trevligt varje sekund.

Träningarna i Vilhelmina har gått himla bra! Igår var han inte riktigt lika samarbetsvillig, men idag gick de betydligt mycket bättre och vi gjorde FINA byten från höger till vänster galopp. Och det sitter inte i hästen, det sitter i mig.

Nej, nu ska jag vänta på att klockan ska bli nog mycket för att åka till stallet och ta in hästarna och sedan hoppar jag i säng så fort som möjligt efter det. Det här går ju inte för sig...

Jobb imorgon, jippie.

Kommentarer
Postat av: Hera

35 minuter...shit, det är inte mycket!

2008-04-20 @ 20:06:01
URL: http://hera.blogg.se
Postat av: Fanny

hallå, vad pysslar du med? :P

2008-04-20 @ 23:05:39
URL: http://fannysundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0