Mardrömsscenario

Igår skulle jag åka till snälla Viktor som skulle byta däck på S80n och på transporten. Och vad tror ni händer? Släphelvete lossnar från kulan när jag svänger ut på Blå Vägen på väg till Långsjöby. Helt sjukt! Jag såg liksom hur hela släpet kraschades, men när jag studerade det mer ingående hade tydligen inget gått sönder. Det missade en lyktstolpe med en halvmeter ungefär. Det konstiga var att även vajern släppt från kulan.

Som tur var så stod inte Boggan i. Och jag tänker aldrig mer koppla dit släpet igen. (Även fast jag gjorde det idag)

Men nu har vi nya racerdäck till helgen!


Kommentarer
Postat av: fanny

Oh my god!! det bara rullade över vägen till andra sidan? otäckt! vill inte ens tänka hur det skulle gått om B var inne... kram

2008-04-30 @ 11:46:28
URL: http://fannysundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0