Lycksele

Träning idag för Lena. Fortfarande stel men inte lika ojämn. Gjorde kanonfina skänkelvikningar undan vänster skänkel, dock svårare undan höger. Träna, träna.

Annars har jag inte gjort annat än åkt bil och lyssnat på musik hela dagen känns det som. Micka har varit min högra hand idag och det har varit bra.

Dagens bästa var nog att jag lastade Boggan själv idag och "skickade in" honom medan jag stod kvar på rampen. Lite tveksamt, men han gjorde som jag ville. Så nu kan jag snart lasta helt själv om det fortsätter såhär. Det är ju min dröm och mitt mål.
Sedan lyckades jag backa till släpet helt själv, eller ja nästan i varje fall. Fick bara lite muntlig hjälp från passagerarstolen så efter ca 20 motorstopp stod släpet där det skulle. Nu vet jag var jag ska "sikta" när jag backar och hur jag ska planera vägen till nästa gång. Då ska jag nog göra det ensam så slipper jag ringa en vän när jag redan sitter i skiten som jag gjorde ikväll.

Sängen nästa.

Kommentarer
Postat av: OSKAR O

Gonatt och sov gott med dig!

2008-04-15 @ 23:54:13
URL: http://thegameboy415.blogg.se/
Postat av: Emma

va fin blogg

2008-04-15 @ 23:57:29
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0