Lovely horses

Denna häst skulle jag inte tacka nej till. Åldern är väl sak samma. Bara den håller funkar den ju i 5 år till. Min man är ju 20 and still going strong.

Eller denna

Men denna är nog min riktiga favorit!

Men kolla priserna..... Jag får slita hårt som advokat när jag väl är klar så borde jag till slut ha nog med pengar till min drömhäst!

Hur jag ska hinna med både häst och jobba som advokat tänker jag inte fundera över nu, utan det är ett senare bekymmer. Dock förmodligen ett stort bekymmer...

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaa, det är riktigt hemskt.. och själv gnäller man över förkyldningar och småskrubbsår, vi är nog lyckligt lottade ändå.

2008-04-21 @ 19:19:36
URL: http://peersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0