Aj aj aj

Jag har så förbaskat ont i tandköttet på höger sida och behöver dra den övre visdomstanden. Har inte fått någon tid förrän måndag nästa vecka och jag har ingen aning om hur jag ska klara mig ända tills dess. Vaknade i natt kl 4 av att det bara spränger i tandköttet och inte kunde jag somna om. Jag vet att jag kommer få en inflammation, för jag fick samma sak på andra sidan, men då fick jag tid när det kändes såhär. nu måste jag vänta en vecka! Det gör så helvetiskt ont.. Blir väl att knapra alvedon hela veckan och se om det hjälper. Aj, säger jag då bara.

Jag stinker vitlök på köpet, men idag är jag bara snuvig.

Och jag vill ha en tid hos tandläkaren nu! Jag har så låg smärtgräns så det är otroligt. Det värsta är ju att nu måste jag punga ut pengar för att gå dit...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ring till Ferry, där brukar det gå bra att få akut-tid.

2008-04-22 @ 17:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0