Tårtkalas

Jobbade mellan 7.30 - 12.30 sedan åkte jag iväg till stallet för att ta hand om hästen. Hann inte med någon ridning idag, för efter min snabba sväng där for jag iväg till ÅM och grattade henne på hennes 30-års dag. En massa god tårta, både vanlig och smörgåstårta, hann jag smälla i mig innan jag åkte iväg till jobbet igen för att jobba mellan 15.30 - 20.30.

Älskling kom hit efter jobbet så vi gjorde fruktsallad. E:orna kom och hälsade på och käkade med oss och slappade framför soffan en stund.

Jag är så trött, så nu kryper jag i säng. Imorgon ska vi iväg till L-by en sväng, sedan får vi väl se vad som händer. Jag är ju faktiskt, hör och häpna, ledig en helgdag när älskling är hemma.

Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0