Söndagkväll

Söndagkvällarna är inte dom bästa kvällarna. Älsklingen åker tillbaka till Umeå och jag blir lämnad ensam tills fredag. Fast nu kommer han inte hem till helgen för han ska ordna nåt med kommande skotersäsong. Tanken är väl att jag ska åka ner till honom nästa söndagkväll, men får jag jobb så stannar jag hemma. Jag jobbar ju bara en dag än så länge i oktober, så jag måste verkligen dra in pengar..

Imorgon ska jag först åka ner till stallet och rida. Det är skönt att ha gjort bort det på morgonen, för då har man ju hela dagen ledig känns det som. Sedan ska jag städa lite och grejja på här hemma.

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa. Boken är bra och jag lär säkert läsa in mot småtimmarna, eller i varje fall tills jag blir för trött.

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0