Heroes

Den serien blir bara bättre och bättre. Mindre än en vecka kvar tills nästa avsnitt! Det är tur att det går två kvällar i veckan, men det återstår ju att se hur länge det håller på så. Tillslut blir det nog som med de allra flesta serierna, en gång i veckan.

Oförväntat från min sida gick Anastacia vidare tillsammans med Patrizia. Marie och Amanda borde stå klar för final och jag gissar på att Tamela hänger löst tillsammans med någon av de andra tjejerna, kan hända att det är Evelina.

Dom ringde från Sippan och undrade om jag kunde jobba 7-16 imorgon och jag tackade, bockade och tog emot. Har ju än så länge ingen dag som jag ska jobba i oktober ännu och den månaden närmar sig med stormsteg! Ska försöka hinna fortsätta med mitt jobbsökande imorgon som inte blev avslutat idag.

Förresten, vad säger Idolkillen innan och efter programmen? "Bajsar björnarna i skogen? Sover Dolly Parton på rygg?"
Och vad säger han sedan? Någon som vet?

Sängen väntar.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Gina

Efter han har sagt det där om Dolly säger han nåt som typ: Har jennifer lopez skön rö.. man hinner inte höra röv :p

2007-09-28 @ 14:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0