Torsdag kväll

Jag missade faktiskt Labyrint ikväll, även fast jag hade bestämt mig för att se det. Var det någon som såg det? I så fall, var det bra?

Imorgon bär det iväg till Övik. Det ska bli roligt och mysigt. Fast jag lär ju tillbringa all tid i min ensamhet, men bo på hotell är ju aldrig fel. Sedan får jag ju köra älsklingens fina bil till Umeå, så jag slipper åka buss. Desto värre är det att jag måste köra bussen hem!! Har aldrig kört den förut för jag har aldrig velat, men nu är jag så illa tvungen...

Ska fixa en till ljudbok till mp3n så jag har något att lyssna på när jag är färdig med Lyckans Hjul. Har inte brännt ut någon bra skiva, för jag har inte ens några bra låtar, men en ljudbok, eller musiksaga som Mejans älskling sa, blir alldeles perfekt att lyssna på i bilen! Det blir Katarina Wennstams Smuts.

Sedan kryper jag ner i sängen. God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0