Storstädning

Det vankas storstädning! Jag har tagit mig i kragen och städar. En massa skrot hittar jag, men även en hel del godbitar som jag glömt bort i röran. Hinner inte bli klar ikväll, men hela morgondagen ska gå åt till städning, för jag vill inte bo i en soptipp, som det ser ut nu.

När rummet är välstädat tar jag tag i garderoben. Använder inte ens hälften av alla kläder som ligger där inne. Så det blir väl tisdagens projekt. Jobbar ju inget förrän fredag, så det lär bli en ordentlig städarvecka i veckan.

Läste just ut Olycksfågeln. Den var bra! Kan knappt vänta tills jag får läsa hennes nyaste bok, Tyskungen! Men den är reserverad..
Nästa bok jag ska läsa blir Anna Janssons Silverkronan.


Kommentarer
Postat av: Stannapanna

Är inte riktigt säker men jag tror att kanske Mejan har min bok Tyskungen .... ? Om du vill låna tänkte jag? De ärju som rätt bra de där böckerna oxå !!!
Ha det !

2007-10-07 @ 20:22:41
URL: http://ludvigssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0