Söndag

Tog en sovmorgon i morse och väcktes av katterna kring halv tio. Det var skönt att sova ut en stund.

                        
Vilda


och Vigor på besök. Här var dom inte gamla! Desto större är dom nu.

Idag har jag inga större planer annat än stallet, som vanligt. Är trött i kroppen sen gårdagen, så vi får se hur mycket ridning det blir, men rida ska jag göra.. Ska åka ner till stallet nu på en gång, sedan ska jag hem och försöka röja upp på rummet lite. Jag samlar på mig så mycket rat, som bara ligger och dräller och inte kommer till användning. Så nu väntas storstädning!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka sötisar. :)

2007-10-07 @ 19:34:56
URL: http://tuesday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0