Snart jobb

Dom ringde från Blåsippan tidigare idag och jag fick lite mer timmar. Ska dit kl 15.30 och jobba till 20.30. En kort, men alldeles lagom kväll. Det gråa vädret ute gör mig så trött, så helst av allt vill jag bara göra ingenting.

Fick ett mail av min fina vän JL idag. Alltid lika roligt att få höra något ifrån henne och hur hon har det "over there".

Har kikat på lite kläder från asos, men jag är så osäker på storleken. Jag ska tänka på saken och finns det som jag vill ha kvar när jag kommer hem tror jag att jag slår till.

Nu ska jag upp och få i mig lite mat och sedan traska iväg till jobbet.

Kommentarer
Postat av: JL

well, hon tycker att det ar minst lika kul att hora hur hennes fina van LS har det hemma :)

2007-10-16 @ 21:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0