Slutat för dagen

Nu är jag slutat. Ibland är det skönt med bara 5,5-timmars pass, även fast det är bäst att jobba 8,5 h.

Hagbygge i eftermiddag/kväll i stallet. Jag får väl se hur mycket jag hinner vara där och hjälpa till. Först ska jag rida Boggan och sedan ska jag städa klubbrummet. Sedan vill jag ju äta middag någon gång också!
ÅM ville att jag skulle komma ut till henne och rida. Har inte bestämt mig ännu hur jag gör. Han är ju så jäkla svårlastad ibland....

Nu gör jag mig i varje fall i ordning för stallet.

Kommentarer
Postat av: Anna

Pär sa att det tydöigen var pisslätt??? Jaha då får han väl bevisa det då =)

2007-10-25 @ 14:53:31
URL: http://annaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0